17 Şubat 2007

MİMLENDİM...

Sevgili Ayşem tarafından hakkımda bilinmeyenlerle ilgili uzun zaman önce mimlendim fakat bir türlü yazamamıştım. Tam hakkımda bilinmeyenleri yazmaya koyulmuşken liseden arkadaşımı msn'de görüp benim hakkımda beş şey söylemesini istedim sıraladı ; tutarsız, savruk, sevimli, guvensiz, sevgi dolu, evet biraz böyleyim :)

Birde ;

Kafama koyduğumu kesinlikle yaparım. En son pastacı olmak için bankadaki görevimden ayrıldım ve şehir değiştirdim.

Bütün yatırımım mutfak malzemelerim ve kitaplarım :)

Asla boş duramıyorum. Elim boş olduğu an uyuyorum, bu nedenle hiçbir diziyi baştan sona izleyemem.

Sigaradan nefret ediyorum. Kokusu sinirimin tavan yapmasına sebep oluyor.

Hergün şehirler arası yolculuk yapıyorum. Pastacılık sevdasına :)

2 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

Sevgili Banu,
kafasına koyduğunu yapan çılgın insanları çok severim. hele de işinden ve yaşadığı şehirden ayrılma cesareti olanları. herkes bu kadar korkakken cesur insanları taktir ediyorum.

hanimelipasta.com dedi ki...

Sizi gönülden kutluyorum. Harika işler çıkartmışsınız. Herşey sanırım önce cesaretle başlıyor :)Ben de gözümü kararttım ve öğretmenliği bıraktım artık Chef's te pastacı olma yolunda ilerliyorum.
Allah yardımcımız olsun.
Sevgiler
Hülya